Saturday, October 19th 2019, 12:53pm UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

Dear visitor, Welcome to Casperworld Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

khalida

Haudegen

Date of registration: Dec 23rd 2006

1

Tuesday, August 26th 2008, 11:11am

Edward Furlong

Anyons seen pet semetar 2 coz i have seen only one Eddie movie .i.e. Terminator 2.Any one knows more about his other movies,just let me know!

Khalida

"I enjoy playing people that are totally different than me. It's a challenge to get inside these people's heads and wonder why they would have these beliefs."
Edward Furlong quote

This post has been edited 1 times, last edit by "khalida" (Aug 26th 2008, 11:25am)

• Go to the top of the page

Date of registration: Apr 20th 2011

2

Wednesday, April 27th 2011, 3:22am

There are 35 movies with Edward Furlong in total. For example American History X, The Crow - Wicked Prayer, American Heart - the second chance, Brainscan, Detroit Rock City

Übersetzung/Translation:
Vorheriger Poster fragte nach Filmen in denen Edward Furlong spielte. Es sind insgesamt mindestens 35 Filme bzw. Gastrollen in Serien. Habe Beispiele aufgelistet.

Edward hat sich allerdings nicht gut entwickelt wie die meisten von euch sicher wissen. Er hat krasse Drogen- und Gewalttätigkeitsprobleme. Aber er hat einen Sohn gezeugt, der allerdings unter seinem Vater leidet.

Edward Furlong mit seinem Sohn Ethan P Furlong (Bild von 2009)

Prometheus

Dr. Hasenbein

Date of registration: Aug 10th 2007

3

Wednesday, April 27th 2011, 4:37am

Auweia...ja Edward (Norton wollte ich schon schreiben ^^) Furlong war schon immer ein Schwerenöter. Die aktuellen Fotos erinnern mich an ein tragisches Beispiel in meiner näheren Umgebung, optische Ähnlichkeiten sind gegeben... und nein, damit meinte ich nicht mich. :D
Vive et alios sine vivere!

Yodler

Lichtgestalt des Forums

Date of registration: Nov 13th 2009

4

Saturday, August 4th 2018, 2:38am

Wusste ich bis dahin noch nicht (es geht um den neuesten Terminator-Film):

Quoted

Jude Collie as John Connor: The son of Sarah Connor, who is destined to save humanity, years in the future, from an apocalyptic war against machines. Edward Furlong's 1991 facial-likeness will be used through the use of CGI.

https://en.wikipedia.org/wiki/Terminator_6
https://www.instagram.com/senseijude/?hl=de