Monday, June 17th 2019, 3:50am UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

Dear visitor, Welcome to Casperworld Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

cume

Ehrenmitglied

Date of registration: Jan 20th 2004

Location: Die zweite rechts rum und dann immer grade aus bis zum Morgen....!

1

Tuesday, August 3rd 2004, 7:23pm

Local Boys

ich versteh irgendwas nicht ganz... war mir sicher mal einen thread namens "jeremy sumpters andere filme" gemacht zu haben aber finde den nicht wieder... ?( *g*

naja, wie acuh immer. hab mir vorgestern den film angeschaut, und find den ja sooooooooo toll. so witzig und traurig zusammen, leichte kost, aber genial gemacht! :) und natürlich supergeniale leistung von jeremy!!! :love: :+: :rofl:

werde mir nachher nochmal peter pan anschauen... :D und dann just a dream ;) ich werde berichten... :rofl:

Quoted

It's the very first time a boy has ever played Peter Pan ... and it's really exciting!! - Jeremy Sumpter
  • Go to the top of the page

Date of registration: Mar 3rd 2004

2

Tuesday, August 3rd 2004, 7:42pm

Tjo...

http://www.casperworld.com/forum/thread.…did=5&styleid=1

;)

Just a dream hat auch nen unerwarteten Verlauf wenn man nur die Clips von hier kennt.

Aber er wird dir gefallen :+:

cume

Ehrenmitglied

Date of registration: Jan 20th 2004

Location: Die zweite rechts rum und dann immer grade aus bis zum Morgen....!

3

Tuesday, August 3rd 2004, 8:13pm

ich versteh das nich... wiso hab ich den nich gefunden!? *g*

naja ok dann kann der hier jetzt geschlossen werden! :)

Quoted

It's the very first time a boy has ever played Peter Pan ... and it's really exciting!! - Jeremy Sumpter